Kazalo po www.elektron.si forumu www.elektron.si

 
 Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
   recentZadnjih 20 razprav  Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Izdelava baterijskega vžiga - hall senzor
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 10, 2014 14:30:05    Naslov sporočila: Izdelava baterijskega vžiga - hall senzor Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Odločil sem se da bom izdelal bateriski vžig s hall senzorjem za moped.
Na spletu sem poiskal ter našel naslednje vezje http://www.hnm.hostei.com/i.html. Ker pa je moje znanje elektrotehnike zelo šibko se obračam na vas z nekaj vprašanji.

1. Zakaj sta na shemi narisana dva hall senzorja.
2. Ali bi se dalo shemo prilagodit iz 6v na 12v.

V naprej se zahvaljujem za pomoč.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
moderator


Pridružen/-a: Tor Okt 2008 8:20
Prispevkov: 233
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 11, 2014 08:04:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Meni se zdi da sta dva hall senzorja zato, ker se vztrajnik zavrti 2x za eno iskro in eden vklopi drugi izklopi impulz, ker se mi zdi, kot da bi bila v seriji vezana ... kar pa se tiče zadevo dat na 12V, ne bi bilo problema, vendar je tip zapisal zakaj je na 6V (rezerva, ker elektronapeljava mopeda daje ven odvisno od obratov motorja nekonstantno napetost) ... tako se mi zdi ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1987
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 12, 2014 19:27:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hall efect sensor je hiter in zato primeren za detekcijo tam, kjer se spremembe dogajajo hitro in mora tudi odziv biti hiter. Ker se za proženje uporablja magnetno polje, je zadeva neobčutljiva na svetlobo, prah, umazanijo in še marsikaj.

Vezja iz povezave po hitrem pregledu še ne razumem najbolje, zato sem najprej poiskal nekaj informacij, ki spadajo zraven. Shema je narisana tako trapasto, da je začetniku popolnoma nerazumljiva, še jaz se pošteno iščem, čeprav imam za sabo že precej kilometrine v elektroniki Confused

Omenjeni hall senzor SS411A je digitalni in nima priključkov E B C kot tranzistor, pač pa dva napajalna priključka in digitalni izhod (verjetno NPN open collector ali push-pull, bolj verjetno prvo, ker piše output type: sink) in mi v tem trenutku še ni čisto jasno, kako naj bi vezje delovalo, zdi se mi pa, da sta senzorja vezana nekako zaporedno, torej morata biti sprožena oba, da se vezje naprej sproži.

Ko berem tole, vidim, da lahko uporabiš platine namesto teh dveh senzorjev, lahko uporabiš samo Q3, lahko pa še Q4, ki tipa izpušni ventil (hmm, dvotaktni motor ga nima, torej to pride v poštev za 4 taktni motor). Aja, NE555 poskrbi za izklop, če se magnet ustavi ravno v položaju, da senzor ostane vklopljen in ga po največ 1s izklopi.

Seveda je najprej treba pogledati data-sheet tega hall senzorja in še nekaj literature, ki spada zraven. Oboje sem pripel v priponki.
Še ena zanimiva povezava: http://www.adrirobot.it/sensori/sensore_magnetico/sensore_magnetico.htm

Tole L-cheapo vezje je poceni in revno najprej v kvaliteti sheme, ki je res nerazumljiva in že rahlo bedna. Ker je bistvo tega vezja le proženje iskre v pravem trenutku, ne vidim razloga, da ne bi uporabil le en sam senzor, ker omenjeni hall senzor nima latch-a in se sam izklopi, ko magnetnega polja ni več, za razliko od npr hall senzorjev v malih računalniških ventilatorčkih, ki imajo dva latch izhoda. No, tudi senzor iz ventilatorčka je možno uporabit, le da ga je treba montirati bočno, ko magnet z ene strani prihaja v bližino ga vklopi, ko gre mimo ga z druge strani izklopi, ker senzor to razume kot drugo polariteto magneta.

Tudi optično proženje bi bilo možno namesto hall, le da je občutljivo na umazanijo, kar pa ne pride v poštev.

Aja, še to: zakaj bi sploh predeloval, ali je sploh možno v tvojem primeru, saj je odvisno od tega kakšno vžigalno tuljavo imaš ali jo nameravaš menjat? Predelava na 12V bi lahko bila zelo preprosta, najbrž ne bi bilo treba spreminjat skoraj ničesar.



SS411A_Honeywell_hall-efect-sensor.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  SS411A_Honeywell_hall-efect-sensor.pdf
 Velikost datoteke:  102.35 KB
 Downloaded:  279 krat


hall-effect-sensors_application-examples.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  hall-effect-sensors_application-examples.pdf
 Velikost datoteke:  401.17 KB
 Downloaded:  242 krat


_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 22, 2014 19:05:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Najlepša hvala za lepo razložen ter obširen odgovor.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1987
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 23, 2014 10:29:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

In kako si sedaj rešil?
_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 23, 2014 17:15:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Torej odločil sem se da bom pustil 6v. Sprva sem mislil narediti 12V saj nisem vedel da pride prav tudi 6v notranja bobina. Vezje sem sestavil na protoboard katero pa me rahlo zafrkava. Iskro da le redkokdaj pa še to moram zelo hitro preklapljati če migam s počasnim tempom iskra ne skače.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
moderator


Pridružen/-a: Tor Okt 2008 8:20
Prispevkov: 233
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 23, 2014 19:00:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tisti TIP120 je darlington NPN tranzistor in ni v redu, da je v tisti shemi : http://www.electro-tech-online.com/threads/power-mosfet-vrs-tip120.39683/ . Poleg tega imaš kondenzator paralelno uporu z LED. To tako ne gre; slaba iskra ali nikakva.

LED+R bo treba drugam (recimo med E Q2 in + ali -). Poleg tega je treba izhodni tranzistor zaščitit pred reverzno napetostjo iz špule z adekvatno prav obrnjeno diodo med C Q1 in + napajanjem, da ti ga ne zeza oz.prebije "kontra" voltažna špica (če ti ga ni že, vsaj napol!). Ta shema je res bolj tako Rolling Eyes ... ne valja glih !

Iz tega sledi tudi tvoj problem z iskro !!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 24, 2014 06:45:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Torej led+R naj preložim. Kaj naj naredim s paralelno vezanim kondenzatorjem? Ter mi lahko poveš točno katero diodo naj uporabim da zasčitim izhodni tranzistor. Tip120 lahko pustim ali ga moram zamenjati?

Hvala za pomoč.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
moderator


Pridružen/-a: Tor Okt 2008 8:20
Prispevkov: 233
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 24, 2014 07:38:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Odstrani ga! Zaščitna dioda naj bo vsaj 1N4007 z oznako proti + ... Nisi prebral link zgoraj: zamenjat Q1 z mosfet npr.IRF540 ali podobnim ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1987
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 24, 2014 10:31:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tranzistor, ki vklaplja VN vžigalno tuljavo, mora biti za napetost vsaj 200V ali še bolje 300V in več. Namesto bipolarnega tranzistorja je bolje uporabiti FET tranzistor. Če je uporabljen bipolarni, je dobro, če je stikalni tranzistor. Danes so FET tranzistorji za višje napetosti lahko dostopni in cenovno ugodni, zato predlagam tako izbiro, ker bo delovalo bolje, krmiljenje pa je lažje za baterijsko verzijo bolj primerno.

Predlagam IRFP360 ali IRFP460
Oba tranzistorja sta dovolj zmogljiva in močna, napetost pa bi pri obeh morala zadostovati. Prvi je za 400V, drugi za 500V, oba imata veliko tokovno zmogljivost 23A in 20A, imata tudi nizko upornost Rdson, prvi 0,20ohm in drugi 0,27ohm.
Po podatkih bi bil torej še najbolj primeren prvi, torej IRFP360, ki brez težav deluje tudi v 12V aplikaciji z vžigalno tuljavo, preverjeno Wink

Vezje na protoboardu ima lahko nekaj pomankljivosti, še posebno pri povezavah, po katerih teče večji tok, saj pride do izraza upornost kontaktov na protoboardu in nagajajo pri delovanju. Vsaj močnostni del raje sestavi s spajkanjem na prototipnem tiskanem vezju.

Proženje je lahko problem, če ni pravilno izvedeno. Impulz, ki polni vžigalno tuljavo naj ne bo prekratek, niti predolg, slednje samo poveča praznjenje baterije.

Vezje bi bilo mogoče potrebno zasnovati popolnoma na novo in to ne bo težko. Najprej potrebujemo zelo natančne informacije, na kakšen način bi ti prožil senzor Exclamation

Vse ostalo, od senzorja naprej, je relativno preprosto, za proženje vžigalne tuljave sem pa že napisal kateri tranzistor preverjeno deluje.

Edini problem, ki lahko nastane pri proženju FET tranzistorjev je, da pri 6V napajalni napetosti ne moreš G odpreti do konca, zato bi potreboval 10V napetosti. Danes je zelo majhen problem dvigniti 6V (ali še nižje) na 10V in več, tako da bi dodal še en majhen in preprost step-up svitcher. Proženje tranzistorja bo delovalo tudi s 6V, le upornost tranzistorja bo nekoliko višja, to pomeni nekoliko večji padec napetosti na njem. Dobra izbira bi bila uporabiti tranzistor z logic level G, ki je pri 5V zanesljivo popolnoma odprt, žal mi trenutno ne pride na misel noben, ki je za tako visoko napetost.

Poglej si tole temo:
http://elektron.si/forum/viewtopic.php?t=184
poišči shemo elektorjevega električnega pastirja, našel poš podobnost, kako prožiti vžigalno tuljavo. Preverjeno deluje z obema zgoraj omenjenima tranzistorjema Wink

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 24, 2014 14:35:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za tako obširne ter konkretne odgovore.

Torej na kakšen način bi prožil iskro.
Vse skupaj sem si zamislil da bi izgledalo nekako takole kot je ta na sliki:
http://www.amckayltd.com/pcboard12.jpg . Magnetek ki bi uporabil pa bi vzel naprimer velikosti 3x6 iz te strani: http://www.svetmagnetov.com/valji.html .

Nevem točno katere podatke bi potreboval, bi ti bil pa zelo hvaležen če bi si vzel čas ter zasnoval novo vezje kakršno bi bilo bolj primerno za to kar izdelujem.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1987
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 24, 2014 16:12:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če si prilepil fotografijo, bi lahko še link do polnega opisa projekta. S slikovnim iskanjem na google sem našel nekaj zadetkov
Našel sem tudi tole temo na enem forumu
Bi bilo dobro, če bi poiskal shemo za tole malo vezje, videti je, da je to kompletno vezje, hall senzor in tranzistor na ploščici + nekaj dodatnih elementov.

Opazil sem, da so to isto zadevo uporabili za različne motorje: 1 svečko, 2 svečki in verjetno tudi 4, ker je na eni sliki videti 4 magnetke.

Podatke, ki jih moraš posredovati je vsaj model mopeda, fotografije in še in še, če ne bomo tavali v temi. Seveda napiši čim več, opiši zadevo, saj se vsi ne ukvarjamo s predelavo mopedov in motorjev, smo tu bolj elektroniki, ki znamo marsikaj, nimamo pa vseh informacij. S skupnimi močmi, tudi tvojimi, lahko najdemo rešitev Wink

Pri iskanju naprej, sem uporabil še ključne besede (skupaj): ignition system hall IGBT
*** KLIK ***
*** KLIK ***

Lahko pa je tole tisto pravo

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 24, 2014 18:28:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Torej z izdelavo bateriskega vžiga sem se začel ukvarjati zaradi predelave mopeda na rotodisk. Moped je tomosov automatic kar praktično sploh ni pomembno saj je tudi APN blok skoraj identično zasnovan pri prostoru kjer pride montiran vžig.

Če želiš moraš montirati rotodisk na moped moraš prostor kjer pride vžig zaliti oz. navarit (sliko približnega izgleda sem pripel v priponko). Torej ker je rezerviran prostor za vžig zaseden je potrebno najti rešitev.

Odločil sem se da izdelam doma narejen baterijski vžig. Lahko bi ga tudi kupil vendar se jih ne dobi razen variabilnih (spreminjanje predvžiga glede na obrate) katerih pa so cene zame ne dostopne.

Tako sem se odločil da probam sam narediti vžig s hall senzorjem, ker pa imam premalo znanja na področju elektrotehnike se obračam na vas.

Rotor ter stator si bom izdelal sam saj imam dostop do stružnice, varjenja aluminija itd. Tako bom lahko brez problema nastavljav odmik hall senzorja itd.

Enoto zaznavanja imam namen narediti posebej od ostalega. Torej nekaj v tem stilu kot je na sliki ki sem jo linkal v zgornjem postu.

Upam da sem vam kaj več obrazložil kakšni si moji cilji.


Hvala za pomoč ter lep pozdrav.



disk.jpg
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  disk.jpg
 Velikost datoteke:  7.14 KB
 Downloaded:  1116 krat

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
moderator


Pridružen/-a: Tor Okt 2008 8:20
Prispevkov: 233
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 24, 2014 20:30:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Khm, kako boš pa napravil, da se ti z več obrati predvžig zamika nazaj ?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 24, 2014 21:09:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kvečjemu bi se predvžig mogel na višjih obratih zmanjšati ampak po tem ni potrebe. Bom ostal kar na nespremenljivem predvžigu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
flomaster



Pridružen/-a: Ned Jan 2014 21:23
Prispevkov: 52
Kraj: Kranjsterdam

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 25, 2014 13:34:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mogoče malo neumno vprašanje: Kaj je rotodisk in čemu služi?
Ali je to nekaj v zvezi z vžigom, elektronski vžig namesto platin?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 25, 2014 18:13:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rotodisk oz. discorotante je način vsisa kjer rotajoči disk zapira vsis. Torej vplinjač ne pride pritrjen na cilinder kjer bi bat zapiral/odpiral vsis.

Za predstavo: http://www.ciaocrossclub.it/root/discoremoto/bizzo/Motore%20a%202%20tempi%20e%20varie/asp_disco_rotante[1].jpg
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1987
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 25, 2014 21:15:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

V bistvu gre za drugačen način dovajanja mešanice bencina in zraka v cilinder. Pri rotodisku je pot sesalnega kanala bolj kratka in tudi bolj široka, posledično je dovedene zmesi v cilinder več, kar pomeni večjo moč motorja. Vsesovanje mešanice je direktno v karter in ne skozi kanale v cilindru. No, vsaj mislim, da je tako, to ni ravno moje področje in ga poznam bolj slabo.

Vžigalni sistem lahko narediš na dva načina, tipanje položaja gredi in proženje pa je za oba načina enako. Strinjam se, da je verjetno najbolje, da je senzor sam montiran ob gredi, elektronika pa se nahaja drugje. Senzor je majhen in bo zato zavzemal le malo prostora, da ostane več za kasnejše nastavljanje in ugotavljanje pravilne lege.

Vžigalni sistem je lahko s tranzistorjem ali s tiristorjem. Za tranzistorski vžig smo že načeli debato, za tiristorski vžig jo pa lahko začnemo. Ključne besede za tiristorski vžig so: capacitor discharge ignition Wink
Še en primer: http://www.ot40.com/cdi_ignition.htm

@trolledx, zanima me, katero vžigalno tuljavo nameravaš uporabiti? Ali bo to tista, ki je v originalu pod magnetom ob platinah? Sicer niti ni tako zelo pomembno, če ne bo v redu, lahko uporabiš tudi zunanjo od elektronskega vžiga ali kaj podobnega.
Ali hall senzor že imaš? Kateri?

Ker poraba v nobenem primeru ne bo majhna, me zanima kakšen akumulator si izbral?

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 27, 2014 10:17:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Katero vžigalno tuljavo mislim uporabiti niti še nevem, vglavnem sem se odločil za 6V. Za testiranje trenutno uporabljam kar original notranjo drugače pa je na ebayu kar pestra izbira za nepretirane vsote.

Kar se tiče CDI vs TCI pa niti nevem kakšne so prednosti, slabosti katero bi bilo lažje izdelati in kateri način bi bil bolj primeren.

Akumulator bi moral zdržati min. 2 uri. Po hitrem pregledu se dobi 8Ah že za dobrih 10€ kar bi najverjetneje zadoščalo.
npr: http://www.akumulator.si/izdelek/B1%2008%206008/agm-akumulator-6v-8ah-mhb
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1987
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 27, 2014 17:04:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tukaj je zelo lepo razloženo:
http://www.sportdevices.com/ignition/ignition.htm
Se mi zdi, da sploh nimam kaj dodat tej razlagi Wink

Drugače pa prilagam članek za en zanimiv CDI modul iz revije EPE oktober 2010



EPE_2010-10_CDI-module.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  EPE_2010-10_CDI-module.pdf
 Velikost datoteke:  1.21 MB
 Downloaded:  199 krat


_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 27, 2014 18:27:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po lastnostih bi bilo torej bolje izdelati CDI vendar je malenkost zahtevnejši za izdelavo. Katero shemo bi priporočal?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1987
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 27, 2014 22:50:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Priporočam kar tole zadnjo shemo iz revije EPE, dodati pa je treba še DC/DC pretvornik iz napajalne napetosti 6V (12V) na 300V oziroma tam nekje, od 200V do 400V.
Pri CDI lahko na lažji način določaš energijo iskre, ki jo prožiš z impulzom iz senzorja. Pri TCI se iskra sproži s prekinitvijo, torej je treba tuljavo vklopit že malce prej.

Ker bo poraba verjetno vsaj nekaj W, lahko celo preseže 10W, bi bilo zelo dobrodošlo, če bi lahko na motor pritrdil manjši generator, tega tako ali tako potrebuješ, če boš želel imeti luč, no, odvisno od namena uporabe mopeda, lahko si omisliš LED osvetlitev... lahko uporabiš tudi večji akumulator, npr 12V 7Ah, ki je cenovno primerljiv npr v HTE, shranjena energija je večja v primerjavi s prej predlaganim 6V 8Ah

Vžig torej ne bo težko narediti, informacij je na internetu dovolj, da iz vsega tega lahko nastane primerno vezje. Še največja težava se mi zdi napajanje, pri katerem je spet polno možnosti, najmanj komplikacij verjetno kar s svinčevim akumulatorjem, čeprav je velik in težak, za majnost in lahkotnost bi moral uporabiti Litijeve in si dodatno malce zagreniti projekt.

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2014 09:38:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Generator ter luči odpadejo. Moped bo namenjen dragom.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1987
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2014 19:03:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha, torej za dirke, potem res ne rabiš nič od tega, mogoče rezervni akumulator, če bo potrebno ali polnilni sistem za polnjenje v sili Wink
_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
trolledx



Pridružen/-a: Čet Okt 2014 18:40
Prispevkov: 28

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2014 19:25:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Katero shemo pretvornika naj pa uporabim?

V članku kaže stopničasti senzor. Se ga da kako nadomestiti?

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group