Kazalo po www.elektron.si forumu www.elektron.si

 
 Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
   recentZadnjih 20 razprav  Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Blaupunkt Travelpilot E1

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Servis
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 08, 2014 13:23:44    Naslov sporočila: Blaupunkt Travelpilot E1 Odgovori s citatom

Po dolgem času sem preizkusil delovanje foruma in deluje. Me prav veseli, da bomo lahko spet kakšno rekli, tako za pomoč, ali pa samo za razvedrilo.

Torej:

Dobil sem avtoradio Blaupunkt s sledečo težavo. Ko radio izključiš, tok ne pade, ampak ostane cca 0,6A. Če ga pustim pod napetostjo, po kakšni uri tok pade na cca 10mA in pri tem ostane. Tako na hitro sem pregledal tiskanino, ampak nisem opazil nič posebnega. Drugače deluje vse normalno.

Škoda mi je radia, ker ima dvojni tuner in odličen sprejem za naše kraje.

Kakšna ideja, kakšna izkušnja?

lp


http://www.radiomuseum.org/r/blaupunkt_travelpilot_e1_7612300301.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1980
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 08, 2014 15:18:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če tok po neki zakasnitvi le pade na normalen nivo, potem napaka mogoče le ni tako huda. Zakasnitev 60 minut je sicer dolga doba, bolj normalno bi bilo kvečjemu nekaj minut ali še manj. Zakasnitev padca toka sem opazil že pri večih avtoradijih, tako da se mi ne zdi tako nenavadna, res pa je bila ta zakasnitev razumno dolga ali bolje rečeno kratka, če primerjam s tvojo težavo.

Večina avtoradijev ima za napajanje 2x +12V in sicer en stalni in en ACC, ki je vezan na ključavnico oziroma "kontakt".
Katera napajalna veja ti dela težave?
Ali imaš obe napajalni veji vezani skupaj na stalno napajanje ali imaš ločeno in povezano eno na stalno +12V in drugo na ACC?

Mimogrede, dobrodošel nazaj na forum, vabljen, da ga obiščeš čim večkrat in da o forumu obvestiš še koga Smile

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Spajky
moderator


Pridružen/-a: Tor Okt 2008 8:20
Prispevkov: 231
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 08, 2014 16:19:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

12x0,6=7W ... priključenega; s prstom potipaj, če se kakšen čip greje najprej. Zna biti kakšen hladen spoj ali pa slab kondenzator od tistih elektrolitskih. Čekiraj navedeno najprej!
_________________
Razz ˝ Konzerva na konzervo ... (wifi) antena, SuperDuper - SpikeCanTenna™ ˝ Razz LP! - ¤¤¤ - http://www.spajky.vze.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 08, 2014 16:21:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Reber, hvala za odgovor.

Priključeno imam samo stalno napajanje +12V (+B), saj se radio normalno vklaplja in izklaplja. (radio je na pultu ne v avtu) Sponka ACC je samo za avtomatski vklop in izklop ob vžigu avta, kar pa mi v tem momentu ni pomembno.

Imam še en podoben model radia za primerjavo in ta po parih sekundah popolnoma izklopi porabo ob enakem priklopu. (tudi Blaupunkt)

Pomeril sem napetosti na plošči. Na nekaterih ELKO_tih je po izklopu različno od 2V do 12V, po določenem času, ko tok pade na 10 mA, pa napetost pade na 0. Iz tega sklepam, da je dejansko del tiskanega vezja tudi po izklopu v funkciji, šele po tisti cca 1 uri, se popolnoma izklopi. Pa še to ne popolnoma, saj kot sem napisal iz primerjave z drugim radiem, kjer je poraba praktično 0, je tu še zmeraj okoli 10 mA.

Kot rečeno, radio je še vedno na pultu, ko bo spet "zaspal" bom spet lahko naredil kakšno primerjavo.

NAj še povem zakaj sem sploh šel merit porabo preden sem radio utaknil v avto. Podoben primer z istim modelom je imel kolega, le da je bil pri njemu tok več kot 1A in mu je začelo praznit acumulator, mislim pa da pri njem tok sploh ni padel, tudi po daljšem času ne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1980
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 08, 2014 19:56:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha, torej imaš oba plusa vezana skupaj in povezana na +12V. Kaj se zgodi, če priključiš tako, da je stalno na napajanju le tisti, ki je potreben za spomin, tistega, ki je za vklop (ACC) pa ročno izključiš, kot če bi bil v avtu vezan na ključavnico.

Za blaupunkt ne vem, za Kenwood pa vem, da so eni modeli imeli težave z enim hibridnim napajalnim čipom, ki je preprosto crknil na pol ali do konca. Lahko bi bila težava v kakšnem spoju ali kondenzatorju.

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 08, 2014 22:12:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Reber ni ravno tako s temi + poli, mogoče sem slabo napisal. Včasih je bil delovni +, če ga tako imenujemo in pa + za spomin. To se je lahko vezalo kar skupaj in je delalo BP.
V tem primeru je pa delovni +, ki je na stalnem napajanju, verjetno je od tu tudi notranja povezava za backup, če jo sploh rabi, odvisno pač od vrste spomina in ACC +, ki pa služi samo za kontrolo vklopa in izklopa. Brez tega ACC + radio normalno deluje, saj to pomeni kot bi poslušal radio v avtu brez kontakta. Simulacija dela normalno. Vklopim radio in simuliram še kontakt, se nič ne zgodi. Če potem kontakt izklopim, se izklopi tudi radio. Če dam kontakt in je bil radio prej izklopljen, se ne bo vklopil, če dam kontakt in je bil radio prej vklopljen se bo vklopil. Mogoče malo komplicirano napisano, ampak vse deluje povsem logično in normalno.

Spajki zgleda da sva hkrati pisala prejšnji post in sem te spregledal. Tudi glede gretja čipov sem že preveril. Dejansko se dva čipa minimalno segrevata, oziroma eden se malenkost več kot drugi, ampak še vse daleč pod kakšno kritično temperaturo. Bi rekel,da je to popolnoma normalna delovna temp. Nisem pa preverjal spojev, se jih kar malo bojim, čipi so SMD, pa EMŠO se čuti na očeh, tako da ne vem. Tudi spajkalnik imam navaden. Je pa za razmislit tudi o tem. Dva elkota 10uF/50V blizu tega čipa sem odcinil in meril s FLUKE instr. in mi delujeta vredu, čeprav vem, da to ni 100% merilo. Se pa kar malo bojim cinit ven te male elemente, saj veš, večplastna plošča itd. Skratka vse skupaj zgleda tako, kot bi ob izklopu ugasnil samo display in izhod, vse ostalo pa ostane pod napetostjo. Po cca 1 uri pa izklopi še ostalo, nekaj malega pa ostane stalno pod napetostjo za tistih 10 mA, ki še ostane.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
moderator


Pridružen/-a: Tor Okt 2008 8:20
Prispevkov: 231
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 08, 2014 22:39:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glej, zna se zgodit, da so elektroliti že napol presušeni glede na starost avtoradia in kakšen zeza. Jest bi ga priključil v avto preko varovalke na rele za pozicijske luči (štom potegnil od tam!) in daš malce močnejšo avtovarovalko; tako bi delal vedno, ko bi bile luči vklopljene, tudi na parkingu ob ugasnjenem motorju, če se bojiš lotat po njem.

Tako imam sam v starem Škodilaku in ga imam stalno vklopljenega, ko je kontakt v avtu, da svira in se ne more zgodit, da pozabim luči vklopljene Exclamation Ko ni več kontakta pač park luči ne delajo in s tem tudi ne radio in glavne luči, katerih rele je "drajvan" z relejem od pozicijskih Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 09, 2014 10:13:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja tudi to je rešitev. Sicer potegne malo modifike na inštalaciji od avta, ampak to je kar sprejemljivo.
Malo še razmišljam, da bi vseeno zamenjal vse ELKOTE, ki jih ni veliko in potem bi se pokazalo če je kaj na tem. Po drugi strani, pa tudi 10mA kijih vleče spet ni tako veliko, da ne bi upal reskirat. Če se avto dnevno rabi, to ne bi smelo biti problem, ravno zdaj, ko je vreme pokazalo zobe in imamo zimske gume samo na enem avtu, pa je ta avto kar nekaj časa miroval, v tem primeru bi pa lahko že znalo preveč praznit.

No hvala za idejo, bom poročal kako se bo izteklo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1980
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 09, 2014 12:00:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, sedaj razumem, eni avtoradiji ne delajo, če nima obeh + napajanj, eni pa imajo tako funkcijo, kot tvoj, da dela tudi brez ACC.

Če tvoj avtoradio ne pozabi shranjenih postaj, če mu vzameš napajanje za dlje časa, potem lahko narediš z relejem, kot je napisal Spajky, če postaje pozabi, pa to najbrž ne pride v poštev.

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 09, 2014 19:59:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne nič ne pozabi, razen ure, ki pa je zame nepomembna.
Vsekakor je bilokatera verzija z popolnim odklopom napajanja v mirovanju sprejemljiva, bolj me boli to, da ni tako kot v originalu in podzavestno veš, da nekaj ni tako kot mora biti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1980
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 09, 2014 20:23:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, rešitev z relejem je torej sprejemljiva in dobra, vendar kljub temu ostaja malce grenkega priokusa, da ni vse v redu.

Ne sekiraj se, če si z rešitvijo lahko prepričan, da ti ne bo izpraznilo akumulatorja. Če bo radio med delovanjem izpolnjeval svojo nalogo, je tudi v redu Smile

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 15, 2014 15:59:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne vem kako bi komentiral. Ko sem vse porihtal, da stvar lepo deluje z relejem, (uporabil sem izhod za aktivno anteno (+ ant) kot samodržni kontakt in dve diodi in par povezav na vezju) sem našel pa še navodila za radio.
ŠKODA VSAKEGA KOMENTARJA!
Prilagam samo en del navodil oziroma specifikacij, mogoče se bo poleg mene tudi kdo drug kaj naučil!

Ja ni kaj, navodila so zato da se berejo!

Rolling Eyes Rolling Eyes



Blaupunkt_Travelpilot_E1_manual.gif
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  Blaupunkt_Travelpilot_E1_manual.gif
 Velikost datoteke:  56.5 KB
 Downloaded:  282 krat

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1980
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 15, 2014 22:01:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, potem je vse v redu Wink

Je pa zanimivo, zakaj mu je treba biti še pol ure v nekakšni pripravljenosti. V plus mu štejem padec porabe po 72 urah.

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 11:48:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Razlaga je sledeča, vsaj kolikor sem jaz razumel: (iz user manual)

Če rabiš avto na kratke razdalje oziroma ga pogostokrat poženeš in vgasiš (poštarji in podobni), ti radio ostane v nekakšnem Stand by, da se ob vžigu avta takoj oglasi. Izklopi samo display, osvetlitev, fršterker in CD enoto. Če gre v popoln izklop, rabi nekaj časa, da se naloada, kar je ob takšnem načinu uporabe lahko tudi že moteče. To je za tistih cca 30 min zamika. Za naslednjih 72 ur pa ne vem natančno, ena razlaga je, da ohrani GPS lokacijo in se ne išče vedno znova. Radio ima namreč tudi navigacijo.

Ja to so aparati, ki so bili HI TECK svojega časa in niso zastonj imeli ceno 700 EUR v prvem letu proizvodnje. Zdaj jih je povozil čas, so "grdi", nimajo USB in drugih portov, imajo pa "double digiceiver", ki ne izgubi VAL202 niti za trenutek, tudi ko se pelješ od Tolmina proti Idriji. In to je razlog, da ga ne zamenjam za nobenega novega za 200 EUR. Tako da v dveh avtomobilih imam dva radia, ki pa sta oba 10+ (let) Blaupunkt TravelPilot E1 in Becker Mexico CD, ki pa je mogoče še za odtenek boljši, kar se tiče sprejema.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
moderator


Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00
Prispevkov: 1980
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 14:45:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, glede na vse te lastnosti je res logično, da je zamik in se ugaša postopoma in nekaj časa počaka v nekakšni pripravljenosti.
Tudi danes je tako, da bo zares dober aparat precej drag, vsi tisti poceni no-name aparati pa ... Rolling Eyes

_________________
sporočila sprejemam na e-mail
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Servis Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group