Kazalo po www.elektron.si forumu www.elektron.si

 
 Pomoč pogostih vprašanjPomoč pogostih vprašanj   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
   recentZadnjih 20 razprav  Tvoj profilTvoj profil   Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil   PrijavaPrijava 

Scooter Znen (ZN 50QT)

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 06, 2011 16:31:02    Naslov sporočila: Scooter Znen (ZN 50QT) Odgovori s citatom

Ali ima mogoče kdo izkušnje s popravilom skuterja kitajske proizvodnje s kopijo hondinega motorja tipa BN 139 Q M.
Menda ga je zmočil dež in po tistem so se začele težave. (lahko je zgolj naključje, da se je to zgodilo ravno po dežju) Najprej je začela slabo svetiti luč, nato se je začel vgašat in naposled ni več dal znaka življenja od sebe.Zamenjali so mu vžigalno (CDI) enoto, nato še vžigalno tuljavo. Brez uspeha. Takega sem dobil v roke. Po nekaj meritvah sem posumil, da je nova CDI enota v okvari, v stiku oziroma skoraj v stiku. Naročim novo, in scooter vžge. Luč je še vedno slabo svetila. Peljem se cca 2 km brez problemov, potem se je ustavil. Spet ni bilo iskre. Po nekaj odklopih in ponovnih priklopih konektorjev spet vžge, a le za nekaj sec. Merim naprej in posumim tudi na okvaro regulatorja napeosti. Po shemi, ki je sicer malo vprašljiva, ni videti povezave med vžigalnim in napajalnim delom, ampak vseeno naročim nov regulator. Ko ga zamenjam, spet nekako vžge, luč normalno sveti in mislim, da sem stvar rešil. Spet se peljem cca 2 km in konec. Poizkusil sem že vse mogoče logične zadeve, pa ne pridem do pravega zaključka. Prilagam shemo iz neta, ki ni celotna in nisem 100% da je točna, v glavnem pa se stvari ujemajo. Če ima kdo kakšno idejo ali podobno izkušnjo lahko malo "pomodruje". Lastniku sem pa že povedal, koliko muzike je za malo denarja!



1573.jpg
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  1573.jpg
 Velikost datoteke:  51.65 KB
 Downloaded:  791 krat

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael



Pridružen/-a: Tor Nov 2007 14:21
Prispevkov: 651
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 11, 2011 19:17:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Da ne bo pomote, ugibam.

Če so se težave začele, ko je vozilo prvič opral dež in so se stopnjevale vsakič ko je bilo vlažno vreme, je mogoče, da se je v alternatorju nabrala sol od posipanja cest?

Drugače pa ob tem, da imata vžig in rasvetljava ločena alternatorja in oboje dela slabo:

- slabi magneti na vstrajniku;
- ena od tuljav alternatorja ima mednavojni stik, in posledično moti tudi drugo tuljavo;
- slaba masa alternatorja.

Poglej pa še na:

http://www.motelek.net/

mogoče najdeš kaj uporabnega.

_________________
Genij je 1 % inspiracije in 99 % znoja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
u2



Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03
Prispevkov: 325
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 12, 2011 06:08:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Azrael hvala za odgovor.
Tudi jaz sem razmišljal v smeri, da je nekaj narobe z samim alternatorjem. Sicer videti ni nič posebnega, navitje je na pogled brezhibno, masa tudi. To seveda samo po vizualni oceni. Sicer je motorček skoraj nevožen, ima dobrih 300 km, tako da o soli v alternatorju ni govora. Kot si rekel medoovojni stik in posledično motnje oziroma napetostne špice, ki delajo zgago, na to sem tudi sam pomislil.

Čakam na novo CDI enoto, ker mislim, da jo je spet odkurilo. Če bo spet vžgal, bom po vsej verjetnosti naročil še novo navitje. Magneti so dovolj močni, saj luč zdaj gori normalno. Zamenjal sem regulator napeosti. (dokler je še vžgal). Brez nap. regulatorja, ki je bil tudi v okvari, je tudi prej svetila, pri višjih vrtljajih še premočno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Kazalo po www.elektron.si forumu -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group