 |
www.elektron.si
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
u2
Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 345 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Pon Apr 06, 2020 21:06:29 Naslov sporočila: Regulator napetosti Lamborgini |
|
|
Na Carrarotu 3700 mi je odletel regulator napetosti. To je izvedba, kjer je alternator na gredi motorja s trajnim magnetom, podobno kot pri mopedu.
AC napajanje je na dve žici (nekateri modeli so na tri žice)
Na AC vhodu v regulator mi v eni smeri kaže 0,5V, kot dioda v prevodni smeri in vse kaže da je nekaj prebilo.
Preveril sem napetost direktno na AC izhodu iz navitja in je pri srednjih vrtljajih cca 13-14V brez obremenitve, s 45W obremenitvijo pa pade na 12V. Oblika napetosti pa ni čisti sinus, ampak je ob prehodih skozi nulo precej sploščen. Ali je morda kdo že opazoval obliko te napetosti. Pričakoval bi lep sinus, zato se malo bojim, da ni tudi navitje zaradi preobremenitve že poškodovano. Tudi sicer polnjenje ni bilo ravno zgledno. Pri vključenih glavnih žarometih je bilo polnjenje manjše od porabe.
Vem,da je najbolje montirati klasičen avtomobilski alternator, ampak pri tem modelu je stiska s prostorom in precej plastike še kar težava, zato nimam ravno prave ideje kako bi to modificiral.
Vsaka ideja ali nasvet bosta dobrodošla.
Ostanite zdravi!, lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber moderator

Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00 Prispevkov: 2132 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sob Apr 11, 2020 10:14:35 Naslov sporočila: |
|
|
Tega navitja ne moreš preobremeniti, lahko ga vežeš v kratek stik.... to dela tudi regulator ki je tiristorski... in če crkne, običajno gre tiristor v stik ali pa krmilni del.
Dvožični je 1 fazni, trižični je 3fazni generator in ja, zadeva je enaka kot na motociklih.
Oblika sinusoide je odvisna od oblike magnetov in jedra tuljav, če je presledek večji, bo seveda tudi okoli prehoda skozi 0 signal sploščen.
Za preizkus lahko uporabiš kar gretzov mostiček 4 diod in priključiš na akumulator, seveda pri tem ne bo regulacije, napetost bo uhajala navzgor, še posebej pri višjih vrtljajih motorja in seveda odvisno od obremenitve.
Tako boš preizkusil navitje, če je še vse v redu, v sili napolniš akumulator, dodaš še stikalo in voltmeter... _________________ Zasebna sporočila sprejemam na e-mail |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
u2
Pridružen/-a: Čet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 345 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Čet Apr 23, 2020 11:37:32 Naslov sporočila: |
|
|
Reber hvala za odgovor, čeprav malo pozno.
Sem videl že prej, pa nisem takoj odgovoril in potem mi je malo ušlo iz glave.
Dejansko sem tudi jaz dal kar 25A greatz mostič (alu kvadrat ohišje) in ga montiral na mesto regulatorja. Ampak sem videl, da mi napetost še kar uhaja proti 15 V in čez, tako da sem reskiral okroglih 70 € in nabavil original. Je pa delovalo par dni, kolikor sem rabil, tako da nikoli nisem ostal brez napajanja.
Kot sem že opisal, me mika, da bi montiral en pravi alternator, ampak ima tam okoli vse nekaj v plastiki, tako da bi bili nosilci precej dolgi, kar mi pa ni preveć všeč.
Ko sem to naredil pri starem Tomovinkoviču je bilo dosti bolj priročno.
Regulator je bil sicer še originalen, let. 2000, tako da se ne morem pritoževati, da pogosto odpove, bolj se mi gre za to, da bi imel malo več moči na razpolago, če bi zamenjal za en klasičen alternator.
To je to, oranje je mimo, krompir je zunaj, le dežja manjka...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Da, lahko povlečeš datoteke v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|