|
www.elektron.si
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporoèilo |
u2
Pridružen/-a: Èet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 345 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Pon Apr 06, 2020 21:06:29 Naslov sporoèila: Regulator napetosti Lamborgini |
|
|
Na Carrarotu 3700 mi je odletel regulator napetosti. To je izvedba, kjer je alternator na gredi motorja s trajnim magnetom, podobno kot pri mopedu.
AC napajanje je na dve Ĺľici (nekateri modeli so na tri Ĺľice)
Na AC vhodu v regulator mi v eni smeri kaĹľe 0,5V, kot dioda v prevodni smeri in vse kaĹľe da je nekaj prebilo.
Preveril sem napetost direktno na AC izhodu iz navitja in je pri srednjih vrtljajih cca 13-14V brez obremenitve, s 45W obremenitvijo pa pade na 12V. Oblika napetosti pa ni èisti sinus, ampak je ob prehodih skozi nulo precej splošèen. Ali je morda kdo že opazoval obliko te napetosti. Prièakoval bi lep sinus, zato se malo bojim, da ni tudi navitje zaradi preobremenitve že poškodovano. Tudi sicer polnjenje ni bilo ravno zgledno. Pri vkljuèenih glavnih žarometih je bilo polnjenje manjše od porabe.
Vem,da je najbolje montirati klasièen avtomobilski alternator, ampak pri tem modelu je stiska s prostorom in precej plastike še kar težava, zato nimam ravno prave ideje kako bi to modificiral.
Vsaka ideja ali nasvet bosta dobrodošla.
Ostanite zdravi!, lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber moderator
Pridružen/-a: Pet Nov 2007 8:00 Prispevkov: 2148 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sob Apr 11, 2020 10:14:35 Naslov sporoèila: |
|
|
Tega navitja ne moreš preobremeniti, lahko ga vežeš v kratek stik.... to dela tudi regulator ki je tiristorski... in èe crkne, obièajno gre tiristor v stik ali pa krmilni del.
Dvožièni je 1 fazni, trižièni je 3fazni generator in ja, zadeva je enaka kot na motociklih.
Oblika sinusoide je odvisna od oblike magnetov in jedra tuljav, èe je presledek veèji, bo seveda tudi okoli prehoda skozi 0 signal splošèen.
Za preizkus lahko uporabiš kar gretzov mostièek 4 diod in prikljuèiš na akumulator, seveda pri tem ne bo regulacije, napetost bo uhajala navzgor, še posebej pri višjih vrtljajih motorja in seveda odvisno od obremenitve.
Tako boš preizkusil navitje, èe je še vse v redu, v sili napolniš akumulator, dodaš še stikalo in voltmeter... _________________ Zasebna sporoèila sprejemam na e-mail |
|
Nazaj na vrh |
|
|
u2
Pridružen/-a: Èet Jan 2008 7:03 Prispevkov: 345 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Èet Apr 23, 2020 11:37:32 Naslov sporoèila: |
|
|
Reber hvala za odgovor, èeprav malo pozno.
Sem videl že prej, pa nisem takoj odgovoril in potem mi je malo ušlo iz glave.
Dejansko sem tudi jaz dal kar 25A greatz mostiè (alu kvadrat ohišje) in ga montiral na mesto regulatorja. Ampak sem videl, da mi napetost še kar uhaja proti 15 V in èez, tako da sem reskiral okroglih 70 € in nabavil original. Je pa delovalo par dni, kolikor sem rabil, tako da nikoli nisem ostal brez napajanja.
Kot sem že opisal, me mika, da bi montiral en pravi alternator, ampak ima tam okoli vse nekaj v plastiki, tako da bi bili nosilci precej dolgi, kar mi pa ni preveæ všeè.
Ko sem to naredil pri starem Tomovinkovièu je bilo dosti bolj priroèno.
Regulator je bil sicer še originalen, let. 2000, tako da se ne morem pritoževati, da pogosto odpove, bolj se mi gre za to, da bi imel malo veè moèi na razpolago, èe bi zamenjal za en klasièen alternator.
To je to, oranje je mimo, krompir je zunaj, le deĹľja manjka... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Da, lahko povleèeš datoteke v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|